بازاریابی در صنعت مسافرت و هتلداری
نوشته شده توسط : worldmarketing

این هفته در بازاریابی: بازاریابی در صنعت مسافرت و هتلداری
قطعه یک
بخش اول به دیدگاه Cory Falter در مورد بازاریابی در فضای T + H می پردازد. کوری در مورد برخی از چالش های شرکت های مسافرتی و مهمان نوازی در بازاریابی بحث می کند. کلید جدا شدن از رقبا توانایی قصه گویی با جذابیت احساسی است. بسیاری از تصمیمات خرید تحت تأثیر ارتباطات شخصی است.

سپس کوری در مورد اهمیت توجه به جزئیات به منظور ایجاد حضوری آنلاین و آفلاین قدرتمند و متحد بحث می کند. این بخش با بحث در مورد روند صنعت مسافرت و مهمان نوازی و اهمیت ارائه پیام های شخصی به پایان می رسد.

بخش دو
وب سایت ها و سفر مشتری در صنعت T + H کانون توجه بخش دو هستند. کوری به بررسی بهترین وب سایت ها و دلیل آن می پردازد. وی اشاره می کند که وب سایت هایی که باعث می شوند کاربران هنگام نشستن روی سایت "احساس" کنند ، عملکرد نسبتاً خوبی دارند. استفاده از فیلمبرداری توانایی انتقال واقعی پیام در صنعت T + H را دارد.

کوری همچنین اشاره می کند که صفحه اصلی یکی از مهمترین صفحات است که اغلب نادیده گرفته می شود. وی سپس در مورد چگونگی رقابت وب سایت های T + H با سایت هایی مانند Expedia و Travelocity مشاوره می دهد و نکاتی را برای استارت آپ ها ایجاد می کند که وب سایت خود را برای اولین بار ایجاد می کنند.

بخش سه
ما بیشتر روی مشخصات بازاریابی و سئو در صنعت T + H تمرکز کرده ایم. از آنجا که این یک صنعت رقابتی است ، بسیار مهم است که استراتژی محتوای شما متنوع باشد و نیازهای مختلف جمعیتی را برآورده کند. او همچنین به اهمیت داشتن فاکتور "واو" در هویت برند شما اهمیت می دهد ، زیرا این همان چیزی است که شما را از رقبا جدا می کند.

این بخش با تجزیه و تحلیل نحوه تخصیص بودجه بازاریابی در صنعت T + H نتیجه گیری می کند:

پیوندهای پرداخت شده - 5٪
ایمیل - 5٪
جستجوی محلی - 5٪
Meta Search و Dynamic - 10٪
نمایش - 10٪
رسانه های اجتماعی - 10٪
فصلی و آزمایشی - 14٪
SEO / SEM - 35٪
قطعه چهار
بخش آخر ، بخش چهار در مورد چگونگی جمع آوری نظرات و جلب نظر مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت بحث می کند. او توصیه می کند که مهمانان را برای نوشتن نظرات مثبت تشویق کنید و از Flip.to برای ارتقا them آنها استفاده کنید.

کوری مشاوره بیشتری برای استارتاپ هایی که سعی در ایجاد هویت برند و آگاهی از نام تجاری خود دارند ارائه می دهد. وی خاطرنشان کرد که داشتن حمایتی در حالی که تجارت شما از زمین خارج می شود بسیار مهم است ، با توجه به موارد زیادی که می تواند اشتباه پیش رود.

برای مشاغل دارای سایت فعلی که تبدیل نمی کنند ، کوری نکاتی در مورد چگونگی عبور از آن با انجام تنظیمات ارائه می دهد.

این نمایش با دیدگاه کوری در مورد اینکه در حال حاضر صنعت T + H کجاست و در آینده کجا خواهد بود به پایان می رسد.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: